Fem oli a Can Julià

Hola famílies!

Fa uns dies els alumnes d'Educació Infantil van anar a Can Julià d'excursió. Allà van poder experimentar i veure el procés d'elaboració de l'oli i gaudir d'un fantàstic dia de tardor a la muntanya. S'ho van passar d'allò més bé!

A continuació, si cliqueu sobre la imatge, veureu un recull de fotografies. Esperem que us agradin!

oli

LA PEDRERA-3r

Anem a la Pedrera!

Els i les alumnes de 3r hem anat a la Pedrera. Allà vam poder visitar l'emblemàtic edifici i conèixer alguns dels secrets més ben guardats d'aquest monument modernista.

Si cliqueu al dibuix podreu veure algunes fotografies!

Resultat d'imatges de dibuix la pedrera

COLÒNIES 4t

Benvolgudes famílies de 4t,

Vam anar a la Granja Escola. Vam viatjar a la Terra dels cinc Regnes, amb el qual ens vam entrenar, com a bons jugadors de la vida, en aquelles competències i habilitats que ens permetran tenir millors relacions entre nosaltres: confiança, cohesió, empatia, escolta, treball en equip, responsabilitat i autoconeixements.

Per tal d’entrenar aquestes habilitats vam participar en una sèrie de reptes: indiana, missió possible, lideratge amb el cavall, cabanes i  rocòdrom.

A més vam poder gaudir dels animals de la granja, interactuar amb ells i veure de prop el seu dia a dia.

Ha estat una experiència molt bonica de convivència i diversió.

Si cliqueu a la imatge podreu veure més fotografies de les colònies!

result

Benvinguda al nou curs

bon inici curs

Benvolgudes famílies,

Avui ha començat un nou curs per a tots. Un curs ple de reptes i noves experiències que de ben segur que ens faran gaudir molt a l'escola.

Estem molt contents de tornar a tenir a tots els nens i nenes omplint d'alegria i diversió les aules, els patis, el menjador, els passadissos... i poder compartir amb ells i elles un any més.

Des de l'Escola Santa Maria de Cervelló us donem la benvinguda al curs 2017-18 animant-vos i dient-vos que un bon curs comença amb un gran somriure.

L'equip de professionals de l'escola