Llegim en parella

El curs 2012-2013 vàrem iniciar a l'escola un projecte que s'anomena Llegim en Parella, és una activitat fomentada per l'Institut de Ciències Educactives de la Universitat Autònoma de Barcelona on hi participen cada vegada més escoles de tot catalunya.

Aquesta és una de les activitats que forma part del Pla Lector de la nostra escola, es va iniciar amb els alumnes de 5è amb la intenció d'implicar també als de 3r.

A grans trets el projecte està basat en el treball cooperatiu entre iguals i busca la implicació de les famílies en els procès d'aprenentatge dels seus fills/es. L'activitat per tant demana de la implicació de les famílies per a poder assolir un nivells d'èxit més satisfactoris.

Moltes vegades, a les reunions d'inici de curs, en les entrevistes individuals amb els tutors, al Consell Escolar i des de l'Ampa, ens feu arribar l'interès de moltes famílies en participar activament a l'escola. Aquest projecte hauria de ser una de les moltes maneres de participar en la formació dels vostres fills/es. El millor de tot és que a nivell de temps no suposa més de 25 minuts.

Us convidem doncs a fer un cop d'ull al projecte, clicant al dibuix d'abaix:

llegim en parella

L'Equip de mestres

high quality imitation christian louboutin men shoes Louboutin Replica fake shoes with red bottom Vist: 449