XII Certamen de Lectura en Veu Alta de Catalunya

El passat 12 d'abril l'escola va participar per segon any consecutiu al XII Certamen de Lectura en Veu Alta de Catalunya.

Desprès d'un treball intens amb els alumnes de Cicle Superior, van ser escollits  4 alumnes com a millors lectors.

De 5è en Dídac Arrebola i en Joel Cala i de 6è Sara Camps i Mariona Masana.

Aquest 4 alumnes van participar al II Concurs en Veu Alta de Cervelló. Allà es van trobar amb alumnes de 5è i 6è de l'escola Nova i amb alumnes de 1r d'ESO del SICervelló.

En aquest concurs la Mariona Masana va ser escollida com la millor lectora dels alumnes de 6è del poble. La veritat és que el nivell de tots els participants va ser molt bó i animem a tots ells a continuar gaudint de la lectura.

La Mariona Masana acompanyada de la Sara Camps, com alumna suplent, van ser les escollides per  a particpar al Certamen de Lectura en Veu Alta de Catalunya.

L'experiència la valorem molt positiva per tots els alumnes de cicle superior que durant uns dies centren la seva atenció i esforços en la lectura. Esperem poder encomanar-los el gust per la lectura amb activitats com aquesta i com d'altres que anem fent durant tot el curs.

L'equip de mestres de Cicle Superior

christian louboutin replica sneakers red bottom replica christian louboutin sandals imitation tory burch reva clutch loubiton Vist: 237