IV Fòrum Escoles Verdes

El passat dimecres 8 de febrer 4 alumnes representants del Comitè Ambiental de l'escola van participar al IV Fòrum d'Escoles Verdes del Baix Llobregat que es va celebrar a Gavà.

Van exposar a partir d'una infografia com aprenem el que cal fer amb els residus orgànics que generem.

Van escoltar les experiències d'altres centres amb el tractament dels residus i van poder participar de diferents tallers mediambientals. Com acte de cloenda vàrem participar en un mercat d'intercanvi amb els altres centres. Nosaltres oferiem com a intercanvi un fantàstics massatges fets per nosaltres mateixos que van tenir molt d'èxit.

Totes aquestes experiències les compartiran amb la resta de companys de l'escola en el proper comitè ambiental on estan representades totes les classes a través de les ecoparelles.

Entre tots i totes treballem per cuidar el medi ambient.

web1

Arribada al Fòrum.

web2

Ens acreditem.

web3

Photocall

web4

Comencem a treballar

web5

Foto de grup

web7

Mercat d'intercanvi. Fem massatges.

Si cliqueu a continuació el link podreu veure més informació de com va anar el Fòrum:

IV Fòrum Escoles Verdes Baix Llobregat

Moltes més imatges del Fòrum