VI Cross Escolar Santa Maria de Cervelló

El passat 3 d'abril ens vam reunir tots els alumnes de l'escola al camp municipal de futbol de Cervelló per dur a terme el VI Cross de l'Escola Santa Maria de Cervelló.

Tots just arribar ens vam organitzar i vam començar les curses per nivells de P3 a 6è adequant les distàncies a les edats. Tots i totes ho van fer molt bé i es van esforçar molt per arribar a la meta.

En acabar, vam aprofitar per esmorzar una mica abans d'inciar les activitats que teniem preparades.

Vam dividir els alumnes en tres grans grups d'edats, de P3, P4 i P5 era un grup, el segon grup estava format per 1r, 2n i 3r i un tercer grup format per 4t, 5è i 6è.

Cada grups d'edat tenia unes activitats diferents per a dur a terme.Vam estar de les 11'00h a les 13'00 hores fent aquestes activitats.

En acabar vam dinar i una miqueta de temps lliure per descansar, jugar i comentar totes les coses que havien fet durant el matí.

Abans de marxar encara vàrem tenir temps de fer l'entrega d'obsequis a tots els participants del cross.

A continuació teniu un recull d'imatges de com va anar el dia:

cross

Atentament,