Llops, llobes, superherois i superheroïnes hem treballat la nostra escola - 1r

Aquest trimestre a l’àrea de medi els nens i nenes de primer hem treballat la nostra escola. L’objectiu era conèixer una miqueta millor aquells espais que no utilitzem mai així com tenir més contacte amb els mestres i altre personal del centre que són poc coneguts per nosaltres.

Hem fet grups i hem pensat preguntes per fer a diferents persones que treballen a l’escola. Els escollits han estat el Ramon (conserge de l’escola), la Laia (cap d’estudis i mestra), la Luci (feinera), el Jose (cuiner), el Joanjo (mestre de 5è) i la Meri (responsable de l’acollida). Ens ho hem passat molt bé fent de periodistes i ha sigut molt profitós conèixer més bé a totes aquestes persones. Ens ha agradat molt que ens dediquessin una estona, moltes gràcies!

Si voleu aquí podeu veure algunes fotos de com hem treballat en grup

Vist: 121