VII JORNADA DE BRICOLATGE

Ahir al matí ens vam llevar i ja plovia, el pati estava ple de bassals, les parets exteriors que s'havien de pintar estaven molles...la meteorologia no ens ho estava posant fàcil. Però la nostra tossuderia i ganes de posar una escola més bonica per als nostres alumnes, fills i filles va poder amb aquest gran inconvenient.
Comissions organitzades, eines preparades i endavant! Van estar hores intenses de feina (arrencant herbes, muntant taules i ordinadors, pintant parets, preparant l'esmorzar, folrant llibres o qualsevol altra de les feines), però el cert és que treballar acompanyats amb persones que remen en la mateixa direcció és tot un plaer.
Volem donar un GRÀCIES enorme a totes les famílies i mestres que ahir van assistir a la VII Jornada de Bricolatge per la seva col·laboració i implicació en l'escola, la nostra escola (la dels mestres), la vostra escola (la de les famílies), la seva escola (la dels alumnes)...al cap i a la fi, l'escola de tots. També un agraïment per a aquelles famílies que tenien la intenció de venir, però que per algun motiu no van poder i als Amics de la paella, pel dinar tan fantàstic que ens van preparar.
Segur que el curs vinent encara aconseguirem ser més!

Moltes, moltes, moltes gràcies!

Si cliqueu a la imatge que hi ha a continuació, podreu veure un recull d'imatges de la jornada d'ahir. Esperem que us agradi!

BRICO

Vist: 75