L'estany de l'hort

Ja fa tres anys que els alumnes de l'escola van començar la construcció d'un estany per l'hort.

Avui podem dir que aquest ecosistema ja forma part del nostre entorn. L'estany està suposant per nosaltres una font d'aprenentatge constant al voltant del medi ambient i una manera molt engrescadora per a motivar a tos els alumnes.

Descarregar L'estany del'hort

SORPRESA!

Durant l'estiu, mentrestant fèiem vacances, l'estany ha anat treballant, les plantes s'han desenvolupat molt, i els nous peixets, nascuts a la primavera, ja es poden veure perquè han crescut una mica; n'hi ha molts! Aquesta foto l'hem feta al setembre. Amb només un any el canvi és espectacular.

m_estany_setembre11_

Durant el curs 2010-2011 els alumnes de sisè van començar a fer un estany per l'hort de l'escola. Va ser una feina d'equip dura i gratificant per a tots i totes.

A continuació en podeu veure algunes imatges:

Descarregar L'estany de l'escola