Info AMPA

Paradetas venta de llibres

Avui hem posat la segona paradeta de venta de llibres.

paradeta llibres Ampa

Recordeu amb cada llibre que compreu el import d’un euro estará destinat a Cardioprotegir l’escola.

Les següents paradetes serán:

• Dimecres 18 d’abril a les 16:30h
  • Dijous 19 d’abril a les 16:30h
  • Divendres 20 d’abril a les 16:30h
  • Dilluns 23 d’abril diada de Sant Jordi al mati, migdia i tarda.

Benvolgudes famílies!!

Comencem el trimestre amb molt de cor:

Cardioprotegint l'escola

Aquesta iniciativa surt  arran d'un neguit nostre com AMPA i de l’equip de professors de l’escola.
Tenir un DEA a l'escola és un luxe ara mateix encara que hauria de ser obligatori.

dea

Aquest dijous 19 d'abril a les 17:00 h , al Menjador de l'escola, es farà una única formació gratuïta del DEA (desfibril·lador) per tots aquells pares i mares que vulguin formar-se.

Servei d’acollida gratuïta.

Els nostres fills són el futur i ells també poden salvar vides; ara al tercer trimestre es començaran a fer tallers d’educació a la salut en primers auxilis adaptats a cada cicle.

Moltes gràcies i recordeu: tots podem salvar vides!!!!

AMPA Escola Santa Maria de Cervelló

Tots junts per una escola millor

ASSEMBLEA GENERAL ORDINARIA

El passat Divendres dia 6 d’Abril es va fer a les 19:00 hores l’Assemblea Ordinària de l’AMPA de l’escola Santa Maria de Cervelló. Assemblea oberta a tots i totes els socis i sòcies, va haver servei de acollida gratuït pels nens i nenes.

Va ser una reunió molt productiva i amb un molt bo ambient de treball.

acta