Llibres 2018/2019

Com cada any, des de l'AMPA volem oferir-vos la possibilitat de comprar els llibres, les agendes​ i la quota de manteniment del banc de llibres dels vostres fills pel curs vinent, tot gaudint dels descomptes que l'AMPA negocia amb les editorials per ​poder oferir el millor preu per a tots nosaltres.

Podeu consultar més avall els llibres per l'any vinent i fer el pagament de l'import indicat. Teniu fins el dia 20/06/18 per fer el pagament i els llibres els podreu recollir els dies 19 i 20 de juny de 09:00 a 11:00 i de 16:30 a 18:00 hores al menjador de l'escola.

ÉS IMPRESCINDIBLE PORTAR EL DIA DE LA RECOLLIDA EL REBUT DE L'INGRÉS BANCARI O LA TRANSFERÈNCIA DEL PAGAMENT DE LA QUOTA DE L'AMPA I DELS LLIBRES.

Si alguna família, de manera justificada, no pot recollir els llibres en aquestes dates, haurà de posar-se en contacte amb la comissió de llibres de l'AMPA per buscar una solució.

Els alumnes de P3, P4 i P5 no faran servir llibres.

123456

Per a qualsevol dubte o aclariment ​​podeu adreçar-vos a: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

Salutacions

AMPA Escola Santa Maria de Cervelló