Ruta per les Masies de Cervelló 3rA

El passat dia 17 d'Abril els alumnes de 3rA vam fer una ruta per les masies de Cervelló. Vam visitar indrets emblemàtics del nostre poble com ara Can Pitarra, Can Pi, l'ermita de Santa Maria, Can Mus...

També vam aprofitar per jugar al bosc. Ens ho vam passat genial!

Si cliqueu a la imatge següent podeu veure algunes fotografies de la sortida.

image 2018 04 18

VII JORNADA DE BRICOLATGE

Ahir al matí ens vam llevar i ja plovia, el pati estava ple de bassals, les parets exteriors que s'havien de pintar estaven molles...la meteorologia no ens ho estava posant fàcil. Però la nostra tossuderia i ganes de posar una escola més bonica per als nostres alumnes, fills i filles va poder amb aquest gran inconvenient.
Comissions organitzades, eines preparades i endavant! Van estar hores intenses de feina (arrencant herbes, muntant taules i ordinadors, pintant parets, preparant l'esmorzar, folrant llibres o qualsevol altra de les feines), però el cert és que treballar acompanyats amb persones que remen en la mateixa direcció és tot un plaer.
Volem donar un GRÀCIES enorme a totes les famílies i mestres que ahir van assistir a la VII Jornada de Bricolatge per la seva col·laboració i implicació en l'escola, la nostra escola (la dels mestres), la vostra escola (la de les famílies), la seva escola (la dels alumnes)...al cap i a la fi, l'escola de tots. També un agraïment per a aquelles famílies que tenien la intenció de venir, però que per algun motiu no van poder i als Amics de la paella, pel dinar tan fantàstic que ens van preparar.
Segur que el curs vinent encara aconseguirem ser més!

Moltes, moltes, moltes gràcies!

Si cliqueu a la imatge que hi ha a continuació, podreu veure un recull d'imatges de la jornada d'ahir. Esperem que us agradi!

BRICO

Llops, llobes, superherois i superheroïnes hem treballat la nostra escola - 1r

Aquest trimestre a l’àrea de medi els nens i nenes de primer hem treballat la nostra escola. L’objectiu era conèixer una miqueta millor aquells espais que no utilitzem mai així com tenir més contacte amb els mestres i altre personal del centre que són poc coneguts per nosaltres.

Hem fet grups i hem pensat preguntes per fer a diferents persones que treballen a l’escola. Els escollits han estat el Ramon (conserge de l’escola), la Laia (cap d’estudis i mestra), la Luci (feinera), el Jose (cuiner), el Joanjo (mestre de 5è) i la Meri (responsable de l’acollida). Ens ho hem passat molt bé fent de periodistes i ha sigut molt profitós conèixer més bé a totes aquestes persones. Ens ha agradat molt que ens dediquessin una estona, moltes gràcies!

Si voleu aquí podeu veure algunes fotos de com hem treballat en grup

Ens visita la policia local de Cervelló - 1r

La setmana del 14 i 15 de febrer els nens de primer vam rebre la visita de tres agents de la policia local. Ens van explicar quina feina fan i quines normes hem de saber per poder circular bé pel poble. Després de la xerrada va venir la part més divertida. Vam sortir tots al pati i ens van deixar fer voltes per la pista amb els seus cotxes. Vam poder veure tot el material que porten i fins i tot ens van deixar dir coses pel megàfon. Va ser molt divertit i a partir d’ara ja els podrem saludar sempre que els veiem a la porta de l’escola.

Si voleu veure més fotos de la visita cliqueu a la imatge