Menja Fruita, Menja Sa!

Des de l’escola volem promoure uns bons hàbits nutricionals que ajudin a portar una dieta el més saludable possible. Ja fa uns cursos que gairebé tots els alumnes porten una peça de fruita per esmorzar, en el cas de primària, o per berenar, en el cas d’educació infantil.

Volem continuar amb aquesta iniciativa i és per això que hem decidit que el dimarts sigui el dia de la fruita. Cada dimarts us convidem a que els/les vostres fills/es portin una peça de fruita per esmorzar (alumnes de 1r a 6è) o per berenar (alumnes de P-3, P-4 i P-5). Recordeu que som escola verda i que seria perfecte si tothom ho porta dins d’una carmanyola amb el seu nom. Amb l'objectiu de motivar als alumnes en aquest hàbit tant saludable els dimarts hem engegatun àlbum amb el nom Menja fruita, menja sa!!

Descarregar Àlbum Menja fruita, menja sa!

Relacionat amb aquest projecte que ja fa anys que es fa a l'escola també participem en el Pla de Consum de fruita a les Escoles amb l'ajuda financera de la Unió Europea i la Generalitat de Catalunya.

Aquest Pla consisteix a distribuir gratuïtament fruita i verdura fresca als escolars de 2n cicle d'educació infantil i de primària.

Durant el curs escolar, una setmana de cada mes, es distribuirà fruita i(o verdura seleccionada en funció de l'estació de l'any, la proximitat de producció i qualitat.

Aprofitem per aconsellar-vos que al llarg de la setmana els/les nens/es evitin les pastes per esmorzar o berenar.

Moltes gràcies per la vostra col·laboració!

christian louboutin red soles knockoff Replica Christian Louboutin Shoes USA red bottom stilettoes knockoff