Qui som l’AMPA?

Mares i pares dels alumnes que treballem de manera voluntària en tot el que es refereix a l'educació dels nostres fills, participant en el Consell Escolar i en les Comissions del Centre, així com promovent activitats extraescolars per als alumnes.

Què fem?

Donar suport i assistència als pares, mestres i alumnes en tot el que es refereix a l'educació dels nens i de les nenes.

Canalitzar la comunicació entre els pares i les comissions o la direcció del centre.

Promoure la participació i representació del pares i de les mares en les activitats del centre així com en activitats culturals i socials dins de l'Escola.

Organitzar activitats per fomentar les vocacions, les llengües, les habilitats artístiques, l’esport i el lleure.

Gestionar recursos educatius com la socialització dels llibres de text.

On ens pots trobar?

I, és clar... a la nova web emplenant el formulari de contacte.

Com estem organitzats?

Per Junta, Consell Escolar i Comissions, com l'Econòmica, Extraescolars, Menjador, Festes, Comunicació i Web.

Per delegats de classes / cicles.

Quan ens reunim?

Aquest curs ens reunirem mensualment, en els dies fixats a les 19:00h a l'escola.

copy christian louboutin shoes net Replica Louboutin

fake christian louboutins